Naujųjų metų pažadas - sportuoti. 2022 metus pradėk su trenksmu!

Naujųjų metų pažadas - sportuoti. 2022 metus pradėk su trenksmu!

Naujiesiems metams artėjant, kiekvienas iš mūsų tyliai ar garsiai galvoja apie savo Naujųjų metų pažadus. Kokie jie bus? Į ką atkreipti dėmesį? Ko siekti? Ko pritrūko šiais metais? Mūsų nuomone, pandemijos laikas parodė, kad apskritai mums trūksta sistemingo judėjimo. Būtent todėl verta planuoti naujametinius sportinius pažadus 2022-iesiems. Kokie mūsų pasiūlymai?

Nubėgti pusmaratonį

Atrodo neįmanoma? O vienok! Norėdamas viską pasieksi. Jei po Naujųjų metų pradėsi sistemingai treniruotis, tikslą pasieksi vos po šešių mėnesių. Nepradėk iš karto nuo kelių kilometrų nuolatinio bėgimo. Jei bėgimas iki šiol nebuvo vienas iš mėgstamiausių Tavo užsiėmimų, pradėk nuo 2–3 kilometrų. Tegul juos skirsto žygis. Vėliau didink bėgimo trukmę ir mažink ėjimo laiką. Kituose etapuose didink nubėgamą atstumą. Atsimink apie reguliarumą - nepalankus oras, tinginystė ir kiti planai neturi būti kliūtis. Tačiau motyvacija, kurią gausi nubėgęs iki šiol neįveiktą nuotolį, bus didžiulė!

Dalyvauk mėgėjų žaidynėse

Mėgstamiausia Tavo sporto šaka fizinio lavinimo pamokose buvo tinklinis, krepšinis, futbolas ar rankinis? Ar iki šiol gailiesi, kad nepavyko Tau užsirašyti į jokį sporto skyrių ir sistemingai treniruotis? Jei dabar galvoji apie kažkokia sporto šaką, kurios senei netreniruoji – 2022 metais pradėk siekti naujų sportinių tikslų. Yra daug grupių, kuriose tam tikrų disciplinų mėgėjai ieško treniruočių draugų. Prisiregistruok prie jų ir stebėk, ar niekam nereikia papildomo asmens. Galbūt taip pamėgsi tai, kad Tavo treniruotės taps reguliarios ir atgims meilė tam tikram sportui?

Nueik 8 tūkstančius žingsnių per dieną

Būtent tiek žingsnių reikia įveikti per dieną, norint palaikyti tinkamą kūno formą. Tačiau tai nėra žingsnių kiekis, kurį reikia nueiti kartas nuo karto, bet kiekvieną dieną. Atrodo daug? Nebūtinai – tai tik apie 5 kilometrus. Dirbdami nuotoliniu būdu ir judant tik iš miegamojo į virtuvę ir svetainę, vargu ar pasieksite šį tikslą. Todėl net ir trumpi kasdieniai pasivaikščiojimai yra būtini. Dėl jų ne tik pripildysi deguonimi smegenis, bet ir pasirūpinsi gera medžiagų apykaita, tinkama kraujotaka bei geresne savijauta. Gali vaikščioti vienas su mėgstama muzika ausinėse, su mylimu žmogumi, kad tuo tarpu pasikalbėtumėte, arba su savo augintiniu, kuriam taip pat bus naudinga judėti. Ar priimi iššūkį? Pradėk nuo sausio ir stenkis vaikščioti kiekvieną dieną iki mėnesio pabaigos. Po kurio laiko pastebėsi, kad tai taps įpročiu.

Sistemingos treniruotės namuose

Ne visi nori treniruotis lauke, o vieniši pasivaikščiojimai netinka visiems. Todėl geras Naujųjų metų pažadas – sistemingos treniruotės namuose. Čia niekas į Tave nežiūri, neteisia ir netaiso. Gali pats susidėlioti pratimų rinkinį, naudoti svarmenis ar pasipriešinimo gumas. Gali pasinaudoti treniruotėmis nuotoliniu būdu, kurias galima rasti populiariose svetainėse. Gal mėnesinis iššūkis, o gal viso kūno treniruotės, kurias darysi 3 kartus per savaitę? Prieš kiekvieną fizinę veiklą būtinai apšilk, o po to atlik tempimo pratimus.

Šiuo metu turime priminti Tau kai ką svarbaus. Norint iki galo įgyvendinti 2022-ųjų Naujųjų metų sportinius pažadus, verta pasipuošti motyvuojančia apranga. Nauja palaidinė, šortai, tamprės ar sportinis kostiumas bei tinkami sportbačiai leis treniruotis dar efektyviau. Kur gali rasti originalių sporto prekės ženklų gaminių? Žinoma, mūsų parduotuvėse ir internetinėje parduotuvėje. Mūsų prekes gali naudoti ne tik fizinei veiklai. Jie tokie universalūs, kad su jais nesunkiai susikursi daug įdomių derinių kiekvienai dienai. Įsitikink pats!

Apžiūrėk moteriškų drabužių pasiūlymą treniruotėms

Apžiūrėk vyriškų drabužių pasiūlymą treniruotėms