Kai prieš kurį laiką Disruptor batai debiutavo ant podiumų ir miestų gatvėse, mados pasaulis tiesiog įsimylėjo prekės ženklą Fila. Be to, būtent nuo masyvių, charakterinių dad shoes prasidėjo nauja retro stiliaus atgimimo banga, kuri mus lydi iki šiandien. Tačiau šis prekės ženklas gali pasiūlyti dar daugiau... bei yra vyresnis, nei mums gali pasirodyti. Kaip Fila pasiekė tai, ką turi dabar? Štai trumpa prekės ženklo istorija, kurį pamėgo nuomonės formuotojai ir streestyle‘o gerbėjai.
Fila avalynė moterims Fila avalynė vaikams

PREKĖS ŽENKLO VANS ISTORIJA

1911

Čia prasideda didi istorija. Fila buvo įkurtas saulėtoje Italijoje, o konkrečiau Pjemonto regiono mieste Bjela. Vieta nepasirinkta atsitiktinai — iš pradžių prekės ženklas užsiėmė aprangos kūrimu (visų pirma apatinio trikotažo) slidininkams, kurie tobulino įgūdžius Alpių slidinėjimo kurortuose. Keturi broliai nusprendė namų sąlygomis kurti aukščiausios kokybės projektus, kurie užkariavo sporto gerbėjų širdis.

80-tieji

Prekės ženklas pasiekia populiarumo viršūnę tarp teniso žaidėjų. Fila tapo teniso aprangos ir avalynės gamybos lyderiu, o konkuruoti su juo galėjo tik Sergio Tacchini. Būtent šiuo metu atnaujintas buvo iš prekės ženklo logotipas, įgaudamas tą formą, kurią turime šiandien. Raudona spalva simbolizuoja energiją, o mėlyna — pasitikėjimą, kurį tikrai galima įdėti į šį prekės ženklą.

1994

Po nuotykių su tenisu atėjo laikas grįžti prie savo slidinėjimo tradicijų bei plėstis į visiškai naujus regionus. Fila prekės pasirodė krepšinio aikštelėse bei sugrįžo į slidinėjimo kurortus. Brando ambasadoriais tapo tokios sporto įžymybės, kaip 1994 metų Pasaulio futbolo čempionato laimėtojas Albert‘as Tomba bei krepšininkas Grant‘as Hill‘as.

1995

Tai laikas, kai visi galėjo įsitinti tikru Fila prekių potencialu. Apranga, avalynė ir aksesuarai su charakteriniu logotipu buvo pamėgti hiphopo kūrėjų. B.I.G., 2Pac, Notorious – tai tik kelios įžymybės, kurios dažnai rinkosi būtent Fila aprangą... o kartu su jais ir jų gerbėjai! Šiuo metu Fila išgyvena tikrą pakilimą, kurį ilgai visiems įstrigs atmintyje.

1996

Būtent tada gimė legenda — o konkrečiau debiutavo batai Fila Disruptor. Mados pasaulis, kurį tuo metu valdė Spice Girls įkvėptos stilizacijos, tiesiog pamišo dėl išraiškingų kedų, tokių bjaurių, kad net... nuostabu. Po dviejų dešimtmečių ši tendencija grįžo pas mus ir iki šiol vadiname jį ugly shoes. Skamba pažįstamai, tiesa?

2003

Didelių pokyčių metai. Po tam tikrų laikinų rūpesčių originalus italų prekės ženklo savininkas „Holding di Partecipazioni“ pardavė įmonę JAV įsikūrusiam „Cerberus Capital Managment“ rizikos draudimo fondui. Jų rankose Fila sekėsi visai neblogai ir prasiplėtė veiklą kitose valstybėse.

2007

Pradeda vykti pokyčiai struktūroje, kurie turėjo milžinišką įtaką tolesnei prekės ženklo plėtrai. Šį kartą valdymo centras persikelia į... Pietų Korėją. Būtent licencijuotas padalinys perėmė tarptautinį verslą, kuriuo pasitikėjo jau milijonai sporto gerbėjų visame pasaulyje.


2016

ūtent tada sportinio stiliaus miesto mados gerbėjai iš naujo atrado prekės ženklą Fila. Apranga, avalynė ir aksesuarai su išskirtiniu logotipu ir unikalia išvaizda, kurie iki šiol buvo užmiršti, sugrįžo į spintas ir vėl užkariavo mūsų širdis.

Damskie białe buty Fila

70-tieji

Artėja pirmoji revoliucija ir tikro populiarumo banga. Būtent šiuo metu Fila pradeda kurti aprangą taip pat kitų sportinių disciplinų gerbėjams. Siūlomus sprendimus įvertino net ir profesionalai — ypač tokios teniso žvaigždės kaip Björn‘as Borg‘as.

Buty Fila Strada Low

2011

Buvo metai, kuriais prekės ženklas pradėjo tyrinėti naujas rinkas. Brando projektuotojai šiandien kuria jau ne tik aprangą sporto entuziastams, bet ir... aksesuarus golfo žaidėjams! „Fila Korea Ltd.“ perėmė pasaulinį golfo įrangos gamintoją, tapdama, tarp kitko, „Titleist“ prekės ženklo savininku.

2017

Laikas didžiajai revoliucijai! Po beveik dvidešimties metų Fila Disruptor sugrįžta, iš naujo įkaitindami miesto mados pasaulį ir sukeldami tikrus pokyčius, kuriuos galime stebėti net iki šiandien. Masyvūs, dideli kedai, laukiniai ir neabejotinai traukiantys į save dėmesį, tampa paskutiniu mados klyksmu, o jų dizainas — tikru kanonu. Nuo tos akimirkos mūsų širdyse (ir garderobe) svečiuojasi ugly shoes; būtent tokie, kokius prieš porą dešimtmečių pasiūlė Fila.

2018

Sužavėjimas Disruptor batais nė kiek nemažėja. Juos avi šou verslo žmonės, nuomonės formuotojos, o kiekviena įkvepianti mados asmenybė tiesiog privalo juos turėti savo spintoje. Grotažymės su modelio pavadinimu muša populiarumo rekordus „Instagram“ ir jų populiarumas neblėsta. Sėkmės viršūne tampa batams paskelbtas titulas „Sneakers of the Year“, kurį Fila gamintojui paskyrė puslapis „Footwear News“.

2019

Šie metai vienareikšmiškai parodė prekės ženklo laisvalaikio pusę, kuri debiutavo vieno iš svarbiausių mados sostinių podiumų — Milane. Be to, sutartį su Fila pasirašė korėjiečių vaikinų grupės BTS nariai, populiarūs visame pasaulyje. Milijonai korėjietiškos popmuzikos gerbėjų pamatė savo susižavėjimo objektus avint kultinius prekės ženklo modelius. Dabar dar daugiau žmonių nori nešioti Fila prekes! O susidomėjimas prekės ženklu nemažėja net iki šiandien.

 

[script]var $animation_elements = jQuery('.animacja');var $window = jQuery(window);function sprawdz_widok() { var window_height = $window.height(); var window_top_position = $window.scrollTop(); var window_bottom_position = (window_top_position + window_height); $.each($animation_elements, function() {var $element = jQuery(this);var element_height = $element.outerHeight();var element_top_position = $element.offset().top;var element_bottom_position = (element_top_position + element_height);if ((element_bottom_position >= window_top_position) && (element_top_position <= window_bottom_position)) {$element.addClass('widok');} else {$element.removeClass('widok');}});}$window.on('scroll resize', sprawdz_widok);$window.trigger('scroll');[/script]